fredag 25 december 2009


Tjoo,
Dan började med att jag sov hos Lollo,
Gick upp vid typ 8 och somnade vid 1
HAHAHAH xd
Lollo sa att ja pratade i sömnen med henne ,,
Sen så ringde pappa att ja skulle hem -.-
duschade , plattade håret, sminkade mej,
och sen så va morfar redan där ;O
AHAHHA
sen typ va ja vid datan och tröka lite,åh åh , ja chatta me jeffrey och Patrik :D
jag har nog inget liv ? xd
sen så blev de kalle anka ..
Därefter satta jag mej lite vid datan igen och klaga över min mobil -.-
seriöst den har fan damp ;O
aja,
och sen så skulle vi ääta va typ as hungrig ;P
Och därefter skulle vi öppna paketer (Y)
Klar jag fick öppna den första ,
Jag fick en leksaks mobil -.-'
AHAHAHAHAH ,
Ipod touch ,
W995,
Kläder,
Pressentkort,
tillbehör te ipoden,
Skiva,
aop de va nog allt xd
Jag är skit nöjd med denna julen (y)
Sen blev det sova hos lollo igen ;*
Nu orkar ja inte skriva mer och ni orkar inte läsa mmer ..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar