måndag 11 januari 2010

Mååndag :/

Heeeej §
Jag vet jag är inte så aktiv , men , hahahahah, pallar inte xddd
aja , dagen va väl sådär , gillar inte skolan men elin gör så att den blir rolig , och alla andra sociala människor ;)
HAHAHAHAH xdd
Våran bil kommer att äga sönder alla andras ;oo
ohh jaaa , ehm , pasta me skink sås te lunch varre , det gick väl att äta , va inte precis det godaste man har ätit ..
ah iaf nu sitter jag här och har tråkigt ssom fan , ingen som messar , ingen som chattar me mej , eller jooo min moster och hon är ju såååååå social -.-, lyssnar på spotify me , ALLA skicka era listor (A)
Jag och Elin äger alla shalalalla, hahaha ,,
oh ja nu har Jade blivit social :/
ska nog äta snart sen , sätt mej här igen ?
får se vad jag gör ..
och i mon börjar träningen igen , usch , ladnträning -.-
nu pallar ja inte skriva mer ;P, hejdå

Dagens låt ;

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar