torsdag 7 januari 2010

Skola :(

Heeej ,
Är så jävla kär i pappas IPHONE , hmmm avvis på pappa ? (:
Har inte skrivit på ett tag , menmen , ska försöka så bra jag kan (y)
aja veckan har vart rätt så dålig :/
har bråkat me några , blivit vän me några, aa och haft tråååkigt
Och idag va det skola :))) <333´
HAHAHAHAHAH xd
Skoja , ne men skolan suger (N) , dan va rätt så chill ändå , träffade våran cp klass igen , har saknat varända en eller aa, jonte, elin, linda, emelie, jocke, markus, jill, cassandra, claudia,andre och hahah aa och sebbe , resten saknade jag inte alls xd
och ahahah bamba ,
emelie; Inatt drömmde jag om att jag fick ge bort min hamster ,
linda; Har du en hamster?;oo
emelie; nej men jag drömde xd, och den har världens bästa namn , orvar
hahah´alla på vårat bord gap flabba och resten kolladee på oss
ojoj ,
hahha
Aop och vi har fått en ny tjej i klassen , hon heter jennica , elr jennika :S, aja ngt sånt ?xd
hon e rätt så blyg men det va väl alla en gång i tiden elr?
Och ffyfan , orkar inte berätta resten orkar inte , resten va skitttt !!
men aja
hihihi,
KÄRLEK SUGER :/

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar